woensdag, juni 08, 2005

i hate myself and want to die

oke. oke. dat klinkt dramatisch. maar ik zit weer in mijn nirvana periode.

de cd's worden weer uit de verhuisdoos getrokken (mijn leven zit op dit moment verpakt in bruin karton) en de auto-cd-speler staat lekker hard te denderen. zelf gitaar tabs worden van internet gehaald om mee te kunnen spelen in de late avonduurtjes.

ja. ach. het brengt me toch een beetje terug naar toen ik ongeveer 14/15 was en te grote broeken droeg en rokjes met legerkistjes en band t-shirts en gestreepte panties. was overigens wel een lekkere periode waarin ik me niet echt zorgen maakte, maar er wel altijd een Wij En/Tegen De Wereld gevoel heersde. de dagen zagen er zo simpel uit: school-nakletsen tot vijf uur- eten- swaf of vriendje ...

nu zijn mijn dagen ook weer simpel, maar die tijd ertussen was het vrij vreemd.