donderdag, juni 16, 2005

de ware aard van msn

we gebruiken het allemaal. of in ieder geval een groot gedeelte van de nederlandse bevolking is in bezit van een hotmail acount en tevens een msn programma.

nu staat dat programma op mijn baas' computer geinstalleerd en meldt het ding mij automatisch aan. waardoor jullie berichten direct naar de baas worden gestuurd ipv naar mij. i am not amused.

zeker niet nu de baas zich er enorm aan ergerd (en niet weet dat het mijn msn is).

dus vandaag probeerde ik via het configuratie scherm msn eraf te plukken. bij mijn eigen computer is het gelukt... bij de computer van de baas echter.... zero succes. hij stond niet vermeld in het programma lijstje (windows xp) en dus wist ik niet wat ik moest verwijderen.

ik word hier erg nerveus van. dus internet nerds verzamelt u en geef mij advies! niet per msn dus.. maar via good old email...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Meid,
zet gewoon de auto-logon van die MSN af (is een optie ergens in het menu). Dan logt hij je niet meer in tenzij je het nog zelf doet.

9:45 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

inderdaad, ga naar extra, opties en vind even de juiste functie. presto.
x suus

10:59 p.m.  

Een reactie posten

<< Home