vrijdag, maart 25, 2005

De Jaren Negentig...

... roepen bij mij altijd een enorm vraagteken op. Ook al wil ik graag geloven dat ik een jaren 80 meisje ben, de jaren negentig hoor ik aardig goed te hebben mee gemaakt. ik kom ten slotte ui 82. 1990// Nirvana? Backstreet boys & Spice girls? Guns & Roses? Bon Jovi? Koltruien? Leggings? nee geen leggings. Paardrijbroeken!!! Ik had een hele toffe bruine die we bij DE kinderwinkel in Hrn hadden gekocht! Ik weet ook dat ik in de jaren negentig een trui met een stel kippen erop droeg. Nu kom ik uit een petit dorpje en waren kippen truien daar niet enorm bijzonder.. maar wat was ik gek op die kippentrui. hij was rood met wit gestreept, maar door een wasincident rood met net niet wit maar lichtelijk roze gestreept. ik sta er nog mee op klassefoto's. gelukkig geen scanner, anders zou ik mezelf voor lul zetten en een foto plaatsen. Ha! zelfbehoud, dat ontbreken van een scanner.

En nu in de auto stappen en op weg naar de foutste tent in de buurt, om Vogue na te dansen op Madonna!