woensdag, maart 04, 2009

Sanne, de ultimate screaming machine

Het zijn vast tandjes.

Dat is de standaardzin die wij al twee maanden gebruiken. Wanneer onze meid zichzelf roodkrijst in haar bedje, proberen wij onszelf rustig te houden met "het zijn vast tandjes".
Twee maanden, en nog geen tandje te zien.

Overigens. Het is een fase. Dat is ons tweede lichtpuntje. Alles is een "faaaase". Overdag wil ons kind eventjes héél erg bezig gehouden worden door ons. Als ze aandacht krijgt is ze een heel zoet kind en soms houdt zij zichzelf ook echt wel een uurtje bezig met pogingen tot kruipen, spelen met haar sesamstraat gitaar, omrollen en zeuren als ze niet weer terug kan rollen, of simpelweg heen en weer rollen in haar loopwagen. Gister heb ik haar de "kieteldood" geleerd, waarbij ze het hardop uitschaterde. Een hardop lachend kindje is toch wel érg bijzonder. :)

Vanavond gaat ons moppie drie (!!!) nachten naar opa en oma in Sberg. Dat betekent bijtanken aan slaap én naar Jay Reatard in Paradiso amsterdam (dus eigenlijk níet bijtanken aan slaap).

Er wacht mij een vreselijk irritante klus op mij op kantoor. En ik heb er geen zin in en geen kennis van.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wanneer is het verantwoord om ze uit logeren te sturen :-).

8:19 p.m.  
Blogger carolien said...

Wij zijn toch in november samen weekendje weg geweest? toen was Sanne 2 1/2 maand. :) dusssss... ik denk dat dat logeren best snel kan hoor, maar die borstvoeding maakt het lastig :)

7:24 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zoiets had ik ook al berekend. Volgens mij ging je toen net weer beginnen met werken. Oh, dan schieten we op :-). Die borstvoeding ga ik toch afbouwen want ik wil helemaal gestopt zijn als ik weer ga werken. Nog 6 weken te gaan, dan ga ik ook een avondje uit en uitslapen :-).

1:58 p.m.  
Blogger carolien said...

aha. nou da's wel lekker. ben je niet de enige die 's nachts de dorst kan lessen bij de kleine. :)

dussss. nog even en je kan zwaar op stap. roep maar als je een avond wil thee drinken en pindarotsjes eten in de kroeg ;)

2:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oeh, da's lang geleden, thee en pindarotsjes in de kroeg. Is zeker wel weer nodig ja.

Eigenlijk vind ik zelfs dat de kleine 's nachts gewoon geen dorst meer moet hebben, maar ja, wie ben ik :-).

8:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home