maandag, september 17, 2007

yeah baby yeah baby

ik kan natuurlijk een fantastische post maken over mijn fantastische vakantie met de lof of my lijf. of over ons dagje in gent met goedkope biertjes en voor mij ijsthee in de zon. of over twee weken geen kantoor. of over onze geslaagde parkhof show (10 mensen in de zaal, die ook nog eens allemaal van het werk van mijn lief waren, de rest van het 'publiek' bleef aan de bar hangen). of over al het goede wat ons/mij te wachten staat. of over de drie nul die de beroerd voetballende brokkels om de oren kregen (hihi, ok... die anderen waren wel ietsjes beter.. maar de vorm zit er, ondanks mijn aanwezigheid langs de lijn, nog niet in).


maar in plaats daarvan wil ik even vertellen dat onze nieuwe kneipmiep best goed knijpt. mijn gezicht werd door het uitsparinkie van de massagestoel gedrukt. ellebogen werden in mijn rug gedrukt. vingerbotjes bewogen en schouders in elkaar geslagen. *ouch*. waar ik bij onze vorige knijpster nog weleens moeite had de ogen open te houden, geeft deze me geen kans om in te dutten.

heeeerlijk zo'n kantoorbaan ;)

2 Comments:

Blogger FROMMEL said...

beroerd voetbal? we hadden wel vier nieuwe mensen in te passen ja!! ;-)

5:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Iedereen is zo begonnen... in achter zaaltjes. Gewoon doordouwen. Niks van aantrekken.

10:37 a.m.  

Een reactie posten

<< Home