vrijdag, september 07, 2007

twee weekjes vliegen voorbij

voordat er een 'echte' post komt over de vakantie (1 dagje Gent, 5 dagen Barcelona) komt er eerst een linkje.

De opnemer van het eerste echte tommies cd-tje heeft wat liedjes voor u allen online gezet.

check het op http://eetusmakelijk.blogspot.com/

die semi local legends, dat zijn wij dus.

verder heb ik een hele harde DEADLINE voor het drukken van recipe book (mijn boekingsburo'tje samen met vriendin Manuela) visitekaartjes met daarop data van onze aankomende shows. wel stoer om te melden. we hebben nu 5 shows geboekt staan. da's best aardig zou ik zo zeggen. ons streven is 2 per maand en op sept en okt gaat dat ook aardig lukken lijkt me zo.

misschien komt er nog een speciaal recipe book Carolien wordt 25 feestje in december. u bent bij deze alvast allemaal uitgenodigd.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik stond net aan je te denken. En nu staat er een stukje van je. Ik zal die link even volgen om te luisteren.

5:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home