maandag, augustus 06, 2007

Vandaag is rood. De kleur van mijn schouders.

Vrijdag besteedde ik mijn avond in het gezelschap van twee heren op een fout festival kijkend en luisterend naar foute bands. was gezellig. maar helaas ook twee uur rijden. terug schoot het rijden echter wel aardig op. met de pollo in versnelling 4 (hij heeft er niet meer) scheurend door de donkerte.
zaterdag besteedde ik mijn dag met fietsen naar huis en met de trein naar leiden. daar spelen, wat slecht ging. anderhalve band gezien en toen huphuphup met de trein weer naar hoorn. ik begin toch meer en meer overtuigd te raken van het nut van De Auto. zelfs de pollo zal ik niet meer vies aankijken, maar omarmen de volgende keer dat the tommies ergens moeten spelen. openbaar vervoer 's avonds naar hoorn betekend vieze nachtbussen of lallende ajacieden en vozende homo's in de trein (gay parade afgelopen zaterdag in amsterdam, vandaar).
gelukkig vond ik een klein plekje tussen deze twee.
zondag zijn mijn lief en ik op de fiets gestapt en naar Edam en terug gefietst. Onderweg zagen we ons droomhuis wat een droom zal blijven. Ook ontdekte we het goedkoopste terras van westfriesland. zwembad warder. 2,25 voor een flesje bier en een cola. niet gek. de winkel is bijna duurder.
de rest van de avond (we waren om half 8 thuis) besteedde ik uitgeput op de bank.
vandaag schiet mijn dag ook niet zo lekker op.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wij zijn door de Beemsterpolder gefietst. Wel verbrand natuurlijk. Ik zie altijd wel een droomhuis op mijn fietstochten. ;-)

7:43 p.m.  

Een reactie posten

<< Home