vrijdag, juni 09, 2006

pijntjes

dit weekend was volgens mij effies te veel. ik had al een zeer strotje. en toen ik daar ook nog eens een weekend vol rokerige kroegen en festival terreintjes en schreeuwen tegen mensen omdat ze me niet verstonden bij op tel.. dan is dit de pijnlijke uitkomst.

al drie dagen enorme keelpijn. bijna geen stem meer. het wordt stil op de kinkerstraat. heel stil.


verderr.. gister een psycho test gedaan en ik schijn te slim te zijn voor de functie waar ik op solliciteer. njaaa. dat zal best en dat geloof ik ook wel (nou?) maar ik heb alleen een havo papiertje. en daar kijkt men toch eerder naar dan naar de score van een iq-test.

planning dit weekend: niets doen en thee drinken voor mijn nachtegalen strotje.
planning volgend weekend: vrijwilligen tijdens straatfestival in leiden waar "onze" zakken vol woes ook spelen. dan zelf ook nog een riedelke doen in bergen op zoom.

ps: er zijn nog 16 demo's !!! als je er een wil scoren zou ik dat snel doen als ik jou was (3 euro per stuk, 3,50 met button erbij).
email mij...
tommycee 1982 @ hotmail