zaterdag, mei 27, 2006

druppel part two

"nee mevrouw V. U Moet vandaag langskomen"
"maar dokter dat lukt echt niet... kan het niet morgen?"
"vandaag is beter"
"nogmaals dat lukt niet"
"nou dan vrijdag"
"uhm. het is toch een noodgeval volgens u?"
"jaaaa maar morgen zijn we dicht".

snap jij em snap ik em.

vervolgens belde ik vrijdag. vrijdag kon ik niet langskomen,
want het was volgens de assistente "spoedgevallen dag"
en daar hoort een "blaasontstekingkie" niet bij.

mm. ik druppel nog even verder en hou me aan de anti-blaasontsteking regels

*veel water
*veel vitaminen (gelukkig is salaris vrijdag gestort zodat ik geld heb voor vitaminen)
*veel cranberry sap en alles met cranberries.

dit is enorm irritant.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Een beetje lullig, want de meeste artsen leggen gewoon een receptje in het kastje.

8:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home