dinsdag, juni 06, 2006

tommies love swaf

wat was dat leuk zeg. in swaf.
we hebben nog 16 demo's over.
dat betekend dat er ongeveer 30 verkocht zijn.
een aantal swaffers liep zelfs rond met tommies button.
schumacher vroeg ons hun toegift te doen zodat ze ons konden horen (ze waren te laat voor onze set).
dus eigenlijk hebben we gister twee keer in swaf gespeeld.

de laatste band was ook tof en heel aardig dus die moet ik vanavond maar even opzoeken in de diepte in hometown amsterdam.

hoe was jullie weekend>?

2 Comments:

Blogger PS said...

Hé, dat gaat goed... mijn weekend was lekker... pinkpop op TV gezien... ikea geweest... vrienden op bezoek gehad... en daarmee moet ik het doen...

11:05 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

vermoeiend. ik liep daarom dan ook langs het strand toen jullie speelden. was ik wel gekomen dan was ik aan het drinken geslagen en dat leek me geen goed idee na de dagen ervoor...volgende x ben ik er weer bij.

9:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home