woensdag, mei 24, 2006

druppel

ik heb blaasontsteking.
en dit keer goed ook.
nu ben ik aan het zoeken naar een oorzaak.

was het dan toch niet slim om in de regen met een mini jurkje te fietsen?

dit druppelverlies houdt wel in dat ik vanavond een avondje swaf met leuke bands mis.
bovendien is het mateloos irritant en weet ik niet of ik dan wél de kermisborrel in wognum vol hou. aangezien ik om de vijf minuten naar de wc moet.. of denk te moeten.

we gaan t zien.
duim met me mee. want ik ben het zat om leuke dingen te missen door al die kleine kwaaltjes.

ps. volgend weekend gehele weekend in het schone westfriese. dus als het vandaag en morgen niet lukt dan haal ik mijn quality time (met thee en chocola) graag volgend weekend tijdens pinkster in.
x.c.

3 Comments:

Blogger Jacobdus said...

Beterschap..

1:48 a.m.  
Blogger PS said...

even een antibioticum scoren... dan is het leed zo voorbij... en dan hoeft een blaasontsteking niet lang te duren.

10:30 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik vond dat amerikaanse bandje gister erg goed. althans dat ene nummer dat ik half zag voor ze weer stoptte...

3:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home