woensdag, oktober 19, 2005

schemerig.

zo met het zonnetje erbij leek het gisteren een heerlijke nazomerdag. echter zonder jas naar de auto lopen, was het bewijs. het is herfst.

en vanochtend voelde het zelfs een beetje aan als winter. niet dat het extreem koud is (hoewel het hier op kantoor toch beneden mijn gezelligheids temperatuur van thuis is), nee het wintersgevoel ontstond toen ik naar buiten keek vanmorgen.

kwart over negen. achter een verlicht beeldscherm (de eerste werk gerelateerde email doorlezen). ik deed een blik opzij (we hebben hier drie pc-s voor twee mensen, dus ik heb de pc bij het raam/de balie gekozen) en het was nog schemerig buiten.

schemerig. om kwart over negen!

mijn vierde kopje thee van vandaag staat voor mijn neus. (orange/passievrucht/mandarijn). ik doe de rits van mijn wollen vest nog wat meer omhoog. de eerste regendruppels beginnen te vallen.


he he. herfst.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

We moesten lang wachten, maar daar is-ie dan...

9:16 p.m.  

Een reactie posten

<< Home