vrijdag, oktober 21, 2005

amsterdamse jongens

en zo begaven we ons volle moed in het amsterdamse richting winkels.

'mijn maag knort', mopperde vriendin l. 'ik heb geen zin in patatjes'.. en dus eindigden we in een leuk eetcafétje bij het rokin in de buurt. waar we genoten van lekker eten en de sfeer van een kroeg.
half negen.
we moest opschieten. we betaalden het barmeisje snel en liepen haastig naar de h&m. daar was het immers super sale.
we keken rond. ik zag DE spijkerbroek die toch erg bouwvakkerspleterig bleek te zijn. vriendin l. zag De trui die niet in haar maat te vinden was.
we begaven ons richting een andere h&m.. in de hoop op spijkerbroeken in mijn maat en de trui in de juiste maat.
helaas.

wat een mislukte shopping spree. we moesten dit verdriet wegdrinken. en dus zaten we een kwartiertje later in café the Minds op spuistraat. waar ik nooit naar binnen ga. omdat het altijd dicht is als ik in de buurt ben.

na een uurtje werd het drukker en drukker en konden wij richting pooltafel gaan. om daar na wat 'oh waren jullie eerst'-gebabbel met twee onbekende jongens teams te vormen.

uiteraard beleefden vriendin l. en ik hoogtijdagen en was het groene laken ons gunstig gestemd. zij was een pool-koppel met de stille jongen en ik met de niet zo stille jongen. we waren allebei erg in onze nopjes van ons spel en besloten de jongens uit te dagen tot een potje tegen elkaar.

uiteraard ging dat wat minder goed...

in ieder geval veel lol gehad. hoe leuk je het kan hebben door gewoon een kroeg vol onbekenden binnen te stappen (ok de kroeg was leeg toen we er aankwamen).

treinen en bussen. ik was rond half 3 (??) thuis.

helemaal in de war. want vanavond is er een leuke bezigheid in de ACU in Utrecht. gaat u gezellig mee? er spelen in totaal ongeveer 7 vrouwen en 1 jongen. van garagepop tot punk.

1 Comments:

Blogger FROMMEL said...

had ik nog centjes gehad dan had ik gekomen. helaas ik heb nog een flink stuk maand over aan het einde van mijn loon.

11:38 a.m.  

Een reactie posten

<< Home