dinsdag, oktober 18, 2005

rommel rammel knorren

zoals iedereen zonder kinderen en met oneindig gebrek aan slaap niet ontbeten vanmorgen.
ik stapte fier in mijn autootje. niets merkend van het "geen bodem" hebben.

ook al ben ik jaren de grootste pr-girl van het Gezonde Ontbijt geweest, zelf krijg ik geen hap door mijn strot voordat ik om 8 uur het huisje verlaat. ik moet minimaal een uur wakker zijn, voor bij mij spontaan de trek komt bovenborrelen.

en borrelen doet het nu.

mijn maagje gaat tekeer. luid geknor klinkt door het kantoortje. en dan hoop je natuurlijk dat niemand het hoort. want anders gaan er al snel geruchten over de niet etende carr.

maar mijn redding is nabij. in mijn tas vond ik zojuist een rolletje ROLO's. en een kopje thee is snel gezet.

teaaaa tiiiime.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ROLO's als ontbijt? Ja, het kan wel gezonder, alhoewel lekker...

8:55 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

wij gaan straks ontbijten bij de patatboer. in de frietkot.

12:05 p.m.  
Blogger carolien said...

@ paul. ik weet. ik weet. was toevallig het auto-snoepje van maandag.

@ frommel. maar om 12 uur ontbijten vraagt toch ook om patatjes met mayo en een broodje kaassouflé..

11:30 a.m.  

Een reactie posten

<< Home