woensdag, oktober 12, 2005

Hiphop ontmoet John Frusciante

Ik lig wat slaperig op bed. het is nog maar negen uur maar ik ben gesloopt.
ik pak mijn discman (hoe oldschool?) erbij. sluit hier mijn groter dan mijn hoofd koptelefoon op aan en leg deze naast mijn kussen. mocht ik in slaap vallen, wurg ik mezelf niet met het snoer.

al snel klimt hiphop (onze kat dus) op het matras (de deur van onze slaaphut kan niet dicht). ze wankelt doordat haar bewegende gewicht het matras laat golven.
ze sluipt naar de hoofdtelefoon.

'dat ding is mega! en wie zit er in?'zie je haar denken.

ze loopt een rondje om het merkwaardige, lawaaierige ding. dan besluit ze het eens uitgebreid te besnuffelen.

ze steekt haar kop in de ene oorverwarmer. kijkt verschrikt en wandelt snel de woonkamer in.

ik weet niet maar volgens mij vond ze de kleine gitaarsolo van john toch niet al te oorstrelend. ze heet niet voor niets hiphop.