maandag, oktober 10, 2005

getintel

het weekend in groningen was fijn. een heerlijk zonnetje. een cd-winkel (helaas niet de elpee.. voor ja. elpees) een muziekzaak.

we lunchten bij een tentje. gingen naar Ikea. gleden met de vingers langs de cd-s van de platenzaak (cdzaak dus eigenlijk). ik kocht twee weezer cd-s, een red hot chili peppers schijfje en meer avonturen van rilo kiley. ik stond weg te dromen bij de gitaren in de gitarenwinkel (maar ging weg met twee plectra/i/ums en een overdrive-pedaaltje). en later zat ik met een andere oue maat in een kroeg wat te drinken.

wat een fijne plek groningen.

nu zult u zich misschien afvragen wat ik met een red hot chili peppers plaat moet. de redenen:
1: ik vind ze erg leuk.
2: ik had die cd nog niet.
3: ik heb met gitaarles een stukje geleerd.

dat stukje ging tijdens gitaarles frustrerend slecht. zoals alle net nieuw geleerde dingen. en dus heb ik mijn gehele zondag met mijn gitaar op schoot doorgebracht. uren het rifje spelen. en ik kan u verzekeren dat oefenen zeker kunst baart (??). niet dat ik em nu geheel foutloos kan spelen, maar ik kom verder dan mijn gehakkel en gestotter van afgelopen donderdag.

ach. ik ben een beetje perfectionistisch en ik kan het niet zo goed uitstaan als ik iets niet kan.

ik heb last van mijn arm. de rsi speelt weer eens her en der op. ten minste ik verwacht dat het een lichte vorm van is, want in het weekend zonder computers heb ik hier geen last van.

mijn modieus witte anti band beknelde mijn arm dusdanig dat deze zeer deed en mijn vingers begonnen te tintelen. de band werd afgegooid en nu heb ik last van mijn oksel....

het is ook nooit goed.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oefening baart kunst... gewoon lekker door douwen. Pfff...

3:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home