donderdag, oktober 06, 2005

anoniem op verzoek

op verzoek kunnen vanaf heden ook weer niet bloggers reageren op mijn stukjes. mochten ze daar zin in hebben. niets hoeft natuurlijk. en niet alles mag.

ik heb net een rekensommetje omtrent mijn werk gemaakt en een praatje is onontkoombaar. maar hoe pakken wij dit aan?

De enorme stapel taken van gisteren heb ik bijna volledig afgewerkt. er zijn nog een aantal dingetjes die gedaan moeten worden. maar vandaag heb ik officieel verklaard tot RustDag. deze beslissing werd mede gemaakt door bovengenoemde rekensommetje.

vanavond gitaarles nummer 4. geen zorgen. ik ben vrij talentloos/pretentieloos dus ik ga geen solo-s spelen in nummers. ooit. maar een rifje hier en daar. daar zijn we toch met zijn allen niet vies van? overigens voelen mijn vingers op dit moment nogal dood aan en tijdens het oefenen van vorige week geleerde rif keek ik met ogen vol begering naar de schaar. "eraf met die niet luisterende vingers!", dacht ik. gelukkig doe ik niet snel iets met wat ik denk. (de schuldige hieraan/van is mijn blonde haar)

ik heb overigens nog nooit zoveel gramaticale en spellings fouten gemaakt in zo'n klein stukje tekst.
ik ga dus snel maar weer het een en ander doen op de werkvloer (chillerdechill klusjes)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

FF kijken of het lukt hoor.
He wat leuk zeg dat je op gitaarles zit. Maar eh we verwachten natuurlijk wel een optreden binnenkort in de kroeg.

4:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Met niet al te veel moeite kan je spelen a la Guitar Wolf. Zie deze link

9:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home