vrijdag, september 30, 2005

just B

gisteren cursus. mijn oren klapperden van alle gegeven informatie. het programma dat wij gebruiken heeft nog honderd en een functies. die ik waarschijnlijk zelfs na deze cursus niet gebruik. want vertel me: is het echt makkelijker om een telefoonnotitie in te typen? is de ouderwetse telefoonlijst niet makkelijker? maar goed.

daarnaast gisteren op tijd thuis. lekker gechillt dans le petite maison. kan niet wachten tot de huzzy en ik ons nieuwe stulpje inkunnen trekken. daarvoor zit nog een lange moeizame periode van inpakken, verhuizen, verbouwen, verfen en andere klussen, inrichten. maar als ik daar gewoon even NIET aan denk....

's avonds gitaarles nummer 3. pff. opeens realiseer ik me weer hoe moeilijk dat hele gitaargebeuren eigenlijk is. als je het logisch wilt aanpakken. de "op gevoel" methode werkt echter ook nog steeds prima. en tellen en dan net niet op de tel maar ernaast spelen. het hele schala aan moeilijke dingen kwam voorbij en ik zakte langzaam aan in een depressie waar je U tegen mag zeggen. dat ga ik nooit kunnen, doemde er in mij op. tot de gitaarleraar mij gerust stelde en na het luisteren van een veel te moeilijk liedje simpel verklaarde "eigenlijk spelen ze alleen maar B-s". nieuwe missie: leer alle mogelijke variaties op B uit je hoofd. Nu... waar is dat accoordenboek ook al weer?

's avonds een mini stukje AZ gekeken. niet met the huzzy gepraat want die zat gehypnotiseerd achter het scherm voetbal aanwijzingen te geven (zucht, hehe). dus het was gezellig in Huize H. want ik zat met een koptelefoon een riffje te spelen en mijnheer H. himself zat voetbalcommentaar te leveren. :) een jaar getrouwd heh. dan heb je dat. dat zinloze gepraat laat je dan graag achterwege.