vrijdag, september 16, 2005

muziek en vrienden. en het maken ervan

het is zo ver. de kogel is door de kerk. carr gaat gitaarlessen volgen. geen zorgen echter, ik ga niet opeens oersaaie solo-s spelen of slechte metal maken. gisteren kennismakings gesprekje gehad met de leraar. lijkt me een slimme jongen. maar ja. dat verwacht ik natuurlijk ook voor mijn tijd en geld. in ieder geval. ik ben vrij sympathiek en leuk. kom aardig uit de hoek. maak grapjes. het zit wel snor. tussen al mijn persoonlijke charme ook nog een gesprek over liedjes en structuren en rammelende muziek die opzettelijk rammelend ipv per ongeluk garage punk.

later die avond zit ik aan de bar met drie mannen die ik eigenlijk altijd alleen maar gedag zeg maar nu wat te drinken aanbied. ik ben opeens de rest van de avond kwijt aan kletsen hier, kletsen daar en het is erg gezellig.

uiteindelijk zelfs aan de bar een gesprek over liefde voor vinyl gevoerd. de liefhebster hield wel van andersoortig vinyl, maar desalniettemin. verassing alom.

wanneer 2/3 tommies weer gaan oefenen weet ik zo net nog niet. maar voor immaculate maddonnas moet ik toch maar eens naar swaf om met bob en frommel concrete plannen te maken (met data enzo)

1 Comments:

Blogger FROMMEL said...

niet doen les nemen. dat is niet punk karel.

6:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home