donderdag, september 22, 2005

even niet

vandaag was een ontzettend boeiende dag. tot nu toe.
ik heb via msn met anderen ge-patienced.
ik zit te wachten op een telefoontje.
ik heb een paar dingen doorgebeld, wacht op antwoord.
ik heb een patatje gegeten.
ik heb zitten bellen met een vriendin.
ik heb wat faxjes gestuurd.
wat post gedaan.
thee gezet.
ik heb de radio nu even uitgezet omdat lange frans en baas b over nederland rappen. en een van de eerste regels over pim f. gaat.
ik heb het reklame bord buiten gezet.
ik heb de radio weer aangezet omdat het liedje af is.
ik heb mijn livejournal upgedate.
ik typ dit.
ik heb een sms-je gelezen.
wat gekopieerd.
een en ander gescand.
gekletst met iemand aan de telefoon.
iemand wat informatie meegegeven.

mijn dag is ZO boeiend. maar hij wordt echt nog veel beter. met treinreizen. en autoritjes met hard de muziek aan. met gitaarles. en misschien daarna nog even wat te drinken. en dan alweer slapen voor energie voor de volgende spannende dag...

;)

je begrijpt. soms is er te weinig te doen...