maandag, september 26, 2005

kermit de kikker, de liefde en gitaar spelen

dit weekend was fijn. naast het bezoek aan vader (waar de Vesp geparkeerd staat en wordt gefixt) nog een bezoek aan drumster met nieuwe huis. erg groot huis. heel erg jaren 30. heel erg tof. vrij bizar. maar op een goede manier bizar. zondag behalve winkelen, met lief op de bank gehangen en patatjes gegeten. tevens uren gitaar gespeeld. fijn!

vandaag zit ik op kantoor. met een kermit de kikker shirt aan. nu al veel gedaan. het is een gekke maandag. met vijf nieuwe mensen die allemaal een advies willen. en ik moet daar dan dossiers voor aanmaken. dingen voor faxen. etc. etc. tevens zijn er wat dingen die bijna afgerond moeten worden. waar ik dan achterna moet bellen.

en uiteraard nog wat kleine dingetjes.

en zo ben ik nu al drukker dan vorige week in drie dagen bij elkaar.

mm. ik ga maar eens verder. nog een paar donkere wolkjes aan de horizon.