vrijdag, september 23, 2005

fretten op de fretjes

de gitaarlessen verlopen soepel. heb mijn eerste mini opdrachtje door gekregen en moet muziek meenemen van mijn bandje en bandjes die ik leuk vind. ai moeilijk.

overigens is dit misschien wel Net de stimulans die ik nodig heb om wat actiever te gaan spelen. nee. wij blijven niet hangen in de garage rock hoek, omdat we niet anders kunnen. wij blijven hangen omdat we niet anders willen. overigens noem ik zelf onze muziek eerder garage pop, onze drumster rilt van het woord pop.. maar ik ril net zo erg van het woord rock.

heb vandaag alles wat ik gisteren niet heb gedaan in veelvoud uitgevoerd. ik voel me oh zo productief. maar ben nu dus klaar met al mijn taken.
zet even relax een kopje thee (sinaasappel) om onder het genot van een online deuntje even het laatste online nieuws te lezen.

en wat tablatuur downloaden. ja je hebt een doel of niet heh ;)