maandag, juli 04, 2005

metropolis


met een groepje vriendinnen die elkaar heel weinig zien, een leuke dag gehad in het leuke gezellige rotterdam. waar ik de drummer van the stoic zag die toch wel een beetje misplaatst was. sommige mensen hoor je alleen te zien op de plek waar je ze van kent, ofzo. anders lijkt het alsof je ze niet kan plaatsen.

ik heb genoten van: electrelane, the roger sistors, the pony's en death from above 1979. dat was het eigenlijk wel. ik kwam ook pas aan toen electrelane speelde.

geen mano diao, elle bandita of wat dan ook voor mij.

en het was ook wel genoeg.
Ik had de hele zaterdag als promo meisje besteed tussen trance-fans en was dus te vermoeid om te promo-en op metropolis. had leuk geweest, maar pff vermoeid.

dom gedansd met de chickies en loempiaatjes gegeten en vooral veel dom gedansd.

mijn ontdekking was toch wel die The Rogers Sisters. met twee zusjes (the rogers sisters) en een rondspringende basgitarist.
erg leuk.

en verder. kwam ik overal flyers/posters van Bareuh tegen die ook als promo-meisje rondliep.

Veronica komt naar je toe deze zomer... maar dan met 3voor12 buttons en fluitjes en oordopjes.