woensdag, juli 06, 2005

brief aan josh homme

Beste Josh,

ik ben op slag weer verliefd op gitaarspelen. en dat komt allemaal door u en uw vrolijke kornuiten van de queens of the stone age.

in een dolle dwaze bui heb ik de tablatuur van little sister van internet gehaald (dingen die je kan doen als je baas er niet is) en geprint. bovendien had ik een avond alleen in het vooruitzicht.

dus werd gisteravond mijn versterker afgestoft, de spinnenwebben tussen de snaren verwijderd en driftig gezocht naar een plectrum (die ik toch op heel logische plaatsen heb leren bewaren: portemonnee, gitaartas.. overal zijn ze te vinden).

de cd op repeat en maar meespelen. voor de omgeving minder fijn, maar voor mij geweldig om de vooruitgang te merken. eigenlijk is het heel simpel dat gitaar spelen. gelukkig hebben niet veel mensen dit door anders zou u misschien niet zoveel geld ermee kunnen verdienen.

als ik em nou voor vrijdag onder de knie heb, kan ik drumster Ra enorm imponeren met mijn gitaarskills. dat zou erg fijn zijn. hopelijk lukt de solo me dan ook, dan is het "ooooh en aaaah" moment compleet.

mocht u dus nog een nieuwe gitarist(e) nodig hebben, omdat de vorige niet hield van sex drugs en rock n roll.. of om te zorgen dat u wat minder aan de (sexs) drugs (en rock n roll) gaat. Belt u gerust.

Groet,
Carolien

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

haha!

laat mij de drugs doen, ga jij aan de roll.

7:54 p.m.  
Blogger woordenaar said...

En istie er al uit?

7:12 p.m.  
Blogger carolien said...

@ bareuh. ok. jij de drugs prima.

@ woordenaar: wat is eruit? de brief? of josh homme?

8:16 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ich sehe Ihr Blog behandelt en geld internet verdienen. Da dürfte diese Seite interessant sein, die ich im Internet entdeckt habe:
en geld internet verdienen

12:26 a.m.  

Een reactie posten

<< Home