vrijdag, juli 01, 2005

5 koekjes en 20 m&m-s

vanochtend was de sleuteloverdracht van ons huis.
ik ben dus tijdelijk huisloos. op het eerder genoemde vakantiehuisje na.

nu lijkt dat echt heel gezellig zo'n vakantiehuisje. in een bosrijke duinrijke paardenrijke omgeving. maar met het weer van gisteren kan ik u vertellen dat het zuigt als een secretaresse die zich omhoog wil werken. (niet ik)

moet p. zo maar even bellen. hij heeft de hele dag onze spulletjes naar het andere huisje verhuisd. daar zullen we dan waarschijnlijk zeven weken zitten. terwijl het er ielemielig klein is en ik in zeven week tijd flink tegen de muren op kan kruipen.

vanavond gaan we uit eten (kreeg net een belletje) met het neefje wat p. heeft geholpen. daarna misschien even een stukje in onze achtertuin (bossen en duinen) wandelen. voordat ik dit weekend alle dikke tering herrie en rampestampe over me heen krijg.
ik geef me nooit meer op voor twee festival-promo-dingen in een weekend.