maandag, juni 27, 2005

zaterdag

zaterdag op bezoek geweest bij broeder E. die heeft een nieuw eigen huur huisje en woont nu dus officieel samen. woohoo! erg leuk huisje. doet ie goed. we kregen daar vers gebakken brood geserveerd met aardbeitjes uit mijn vaders tuin. Yummie!

daarna doorgereden naar Hrn. waar ik bij de lokale brommer en fietsen zaak op zoek ging naar velgjes. die worden besteld. dus. kon ter plekke nog een pk50 kopen maar daar vroeg meneer 200 euro voor terwijl de hele voorkant weg was (een beetje schade? waarschijnlijk met 80 tegen een auto aangereden). ik dacht het niet.

mijn papa bezocht. die beloofde de velgjes op te halen en dan tevens even te kijken naar lampjes. de meneer zei lampjes te hebben liggen voor mijn scooter. dus die krijgen we er gratis bij. zo denken papa en ik er iig over. broeder Fr en ik verlieten vervolgens vol enthousiasme het huis op weg naar het vakantieparkje waar we een bbq hadden gepland.

p en fr zijn ongeveer een uur of langer bezig geweest met het aankrijgen van de bbq. gebrek aan aanmaakblokjes.

de honger nam toe en al het vlees werd dan ook achter elkaar gretig op het ijzeren rekje gegooid.

heeeeerlijk. daarna nog twee minuten tv en toen ging ik slapen.