dinsdag, juni 21, 2005

taste like somethings wrong

ik zag gisteren een enorme nerd in de bus. echt het type dat je met tong op de kin zit aan te staren. zo'n jongen waar je dan uit spijtgevoel toch maar hoi tegen zegt ook al ken je hem niet. en die dan hoi terug stottert en ook nog eens een net te hoge valse stem heeft.

zo'n jongen.

en eigenlijk viel hij me de hele busrit niet op tot ik omhoog kwam uit mijn stoeltje om uit te stappen. toen zag ik dat hij een voicst tshirt aanhad. die lelijke blauwe. goede band, maar de tshirts zijn erg lelijk. nou i.i.g. ik keek een beetje verbaasd naar het shirt. toen stapte ik (nog steeds een beetje verbaasd) uit.

misschien droeg hij het shirt alleen omdat hij van lelijk blauw houdt??

1 Comments:

Blogger FROMMEL said...

flieft?

6:31 p.m.  

Een reactie posten

<< Home