vrijdag, juni 24, 2005

geen airco dag vijf

niemand is online met dit weer. en nu ik even vijf minuten voor mezelf heb opgeeist irriteerd me dat. want met wie kan ik kletsen? wat moet ik doen in die vijf minuten.

we hebben geen airco op kantoor en langzaamaan druipt het zweet langs mijn armen. overigens heb ik gisteren weer een uur getennisd. wat warm maar goed was. nu doet alleen mijn arm een beetje zeer. computers en carr misschien slechte combi?

ik probeer mezelf vijf glazen water per dag te laten drinken maar ik zit nu op glas 1 om 1 uur. dus ik moet nog vier glazen in4 en een half uur. ik ruik naar zweet.

waarom besluit ik net in de zomer om mijn haar te laten groeien. ik heb nu een matje in mijn nek die lekker broeit. bugh!

waar is dat ijskoude voetenbad als je ernaar verlangt? vanavond met p. eten! echt we gaan koken enzo! dus ik moet nog gehakt halen. dan maak ik chilli con carne en wraps. eten we heeeeeerlijk buiten met ons koppie in de zon. en uitzicht op de paarden.