vrijdag, juni 24, 2005

oh la la la, it's the way that we rock when we're doing out thing

de bozz is weg. en blijft weg. hij heeft me gesommeerd eerder naar huis te gaan. dit vind ik niet erg. nee helemaal niet. dus om vijf uur zit ik in een stinkbus naar een stinktrein naar ons stinkhuis.

ik wil de nieuwe sleater kinney cd. maar weinig kans die ergens te vinden om te kopen.

tevens wil ik: rufus wainright- ghosts(ofzo), iets van de new bomb turks, dirtbombs cd, toch maar die nieuwe Tori Amos, de nieuwe foo fighters, de nieuwe Turin Brakes. Ane Brun en de nieuwe soad.

weet je. er zijn maar weinig echte cd-s en veel neppe in de omloop. ik heb het niet zo op gekopieerd. mijn cd-collectie bestaat uit origineel te duur gekochte cd's. omdat ik niet van stelen hou. en omdat ik cd's koop waar de maker eigenlijk niet zo veel aan verdiend. mijn laatste drie cd-s waren: gwen stefani, eagles of death metal en oudere foo fighters. inderdaad.

vroegah. gingen we naar de bieb om cd-s te lenen en die dan te branden. dan waren we eerst 3,50 kwijt voor het lenen en dan nog eens 1,50 voor de lege cd. misschien is het wel slim om die tarieven omhoog te gooien. en te zorgen dat ze heeeel veel goede cd-s verhuren....