donderdag, december 15, 2005

23


gitaarband
Originally uploaded by vespa-love.
ja ja. en zo ben je opeens 23. als je dat getal omkeerd heb je de leeftijd van manlief. die overigens 16 januari de kritieke niet omkeerbare leeftijd van 33 bereikt.

maar goed. mocht iemand denken 'goh die carolien verdient een mooi kado' dan kan je je spaarvarken stukslaan voor deze baby --->

de gitarist van peter pan heeft er ook een. en rivers cuomo heeft er ook een. en het is er een van gibson die ik nergens kan vinden. (ik ben voor de rest een fender meisje).

14 januari vier ik het heugelijke feit dat ik ouder en wijzer ben tesamen met mijn mannetje (die dan ook weer wat wijzer is) en wordt meteen tegelijk ons huis ingewijdt.

vriend rondie heeft al beloofd over de bank heen te kotsen want een feestje is geen feestje zonder kotsende rondie. en een huis is niet ingewijdt zonder dit plakkerige goedje 's morgens aan te treffen.

gezellig.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd... en misschien maakt je man je blij met deze gitaarband.

11:29 a.m.  

Een reactie posten

<< Home