maandag, augustus 03, 2009

er is er een bijna jarig

augustus is begonnen en dus is het bijna een jaar geleden dat we met 90 km/uur (voor mijn gevoel: klinkertjes en weeën doen het niet zo lekker samen) over de koepoortsweg sjeesden naar het ziekenhuis. bij ieder klinkertje kon ik wel gillen.
vervolgens waren er vier stressvolle dagen voor mijn lief. hij racede van ziekenhuis naar stad naar huis om te zorgen dat alles in huis was en mij gezelschap te houden.

ik moet er niet aan denken dat nog een tweede keer te beleven (zo'n keizersnee is geen grapje) maar het ziekenhuis eten was best goed te hakken. :)

de moestuin doet het goed trouwens. ben nu verder muffins aan het bakken in Nx. terwijl mijn vaders vriendin met S samen naar tweenies op tv kijkt. wat een irritant programma. :)

1 Comments:

Anonymous pascal said...

Alweer een jaar? Wat vliegt de tijd, gefeliciteerd!

11:27 a.m.  

Een reactie posten

<< Home