vrijdag, april 28, 2006

zon

deze koninginnedag wordt mijn eerste in amsterdam.

de plannen zijn groots en niet zo wild.

sochtends vroeg (als in vroeg!!) marktjes over op zoek naar juweeltjes (vinyl, mooie lamp, je weet maar nooit) en rond twaalfen bij de paradiso. dan rond vieren bij iemand thuis mensen kijken op een van de drukste grachten. néé, ik ga niet feestvieren. ik ga proberen niet te veel in die mensenmassa te zijn. ivm hekel aan drukte ;)

gelukkig is leidseplein een twintig minuten max. durende wandeling vanaf mijn huis. dus de fiets zal netjes worden neergezet. hopelijk niet gestolen worden. en ik zal zwart dragen en een grote zonnebril.

het is een dag vrij met gratis bandjes en een markt. meer niet. vindt u ook niet?

Oooh. én we hebben het speelschema voor het manifestival. hebben er zin an en krijgen een kleedkamer met drank :) we voelen ons erg vip, dat snapt u wel.

Het plan is dan ook op heel manifesto omver te blazen met onze charmes, gegiechel en uh ohja liedjes.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

'ik ga proberen niet te veel in die mensenmassa te zijn. ivm hekel aan drukte ;)'

Dan moet je juist niet naar Amsterdam gaan. je kan er over de hoofden lopen.

8:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home