vrijdag, februari 24, 2006

mijn tedere zieltje

alsof een koud gevoelloos telefoontje niet genoeg is.

de vervelende dingen van vandaag stapelen zich op:

*bandoefenen gaat niet door
*ik heb geen geld meer bijna nihil. een rode nihil dus
*stress attack op werk (gelukkig snel verholpen)
*nog steeds half knock out gaan door verflucht
*irritatie over het hele kabinet. (dekker, zalm, vvd in het algemeen dus)
*enkele geirriteerde cliënten die het volste recht hebben geïrriteerd te zijn (alleen niet mijn schuld)

maar het telefoontje was het ergste. en levert erg veel spanning op.
ik stop me nu ouderwets vol met thee en chocola.
en vanavond ga ik me enorm misdragen om mijn irritatie te vergeten.

Ha! steek die maar in je donkere gaatje.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik vroeg me al af of we binnenkort maar eens een meidenavond moesten organiseren met thee en chocolade.

7:02 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik denk dat ik vrijdag in de OCCII ga halen!!! mag je best even op mijn schouder uitzuchten hoor ;-)

6:04 p.m.  

Een reactie posten

<< Home