woensdag, februari 22, 2006

high

er is een schilder op kantoor.
uiteraard nu baas op vakantie is en ik mijzelf een weekje relax met teringherrie aan gunde, nu is er een schilder op kantoor.
met zijn eigen radio-tje.
en zijn typische schilder humor.
en zijn typische schilder gefluit.
en saai fm aan.
zucht.
en maar kletsen.
en maar praten.
ik word het nu aardig zat.

bovendien zit ik hier al drie dagen high te worden van de verflucht en ik viel vanochtend al bijna flauw door duizeligheid.
lekker gezond zo...
grr.

(ps. ik heb niets tegen schilders. maar wel tegen het stereotype schilder. die goedemorge blert, dat nummer van die papzak student die zingt mooi vindt, te veel praat. ik heb een vriendje schilder gehad. ooit. lang geleden. en die hield van peter pan speedrock)

2 Comments:

Blogger carolien said...

@ bareuh

koop zaterdag mn kaartje.
maar we kunnen evengoed meeten. namelijk 10 maart!

en misschien dat frommel ook wel naar de heren van danko gaat. dan hebben we zo'n ontzettend mini meetingkje wat betreft bloggers.
tsjeetje.
;)

dus lijkt me goed plan! zodra echter de heren op podium verschijnen huppel ik met camera naar voren... huppel je mee?

4:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En die is er mee gestopt.

6:19 p.m.  

Een reactie posten

<< Home