donderdag, februari 16, 2006

thuiswonen

je kunt je voorstellen dat na 5 jaar niet meer thuis te wonen, het idee van socializen met ouders even weer op gang moet komen. af en toe denk ik 'oh ja nu moet ik even een kopje thee samen drinken'.
gisteren heb ik huiswerk voor moeder gecorrigeerd en netjes uitgetypt.
verder een beetje gewerkt aan haar trouwjurk.

kreeg zelfs een broodje mee naar mn werk! dat is wel toppunt van thuiswonen!
en er wordt voor me gekookt!

overigens dit alles niet omdat ik het allemaal zo leuk vind. nee alleen omdat het niet echt anders kan.

i'm such a fuck up. en als er twee fuck ups in 1 relatie zitten dan kan er nog wel eens wat mis gaan.

nog twee keer oefenen met band en dan spelen we occii. (vrijdag 3 maart. we spelen als eerste daarna een surfpunk band en daarna een italiaanse garageband).
daarna spelen we in eurodusnie in leiden. (vrijdag 10 maart. we spelen als tweede van de vijf!! bands. entree is donatie).

na optredens zijn er plannen om iets op te nemen. een demo ofzo.

1 Comments:

Blogger FROMMEL said...

hou je taai meissie. komt goed.

10:57 a.m.  

Een reactie posten

<< Home