woensdag, februari 22, 2006

9 dagen

9 dagen niet thuis waarvan 3 dagen in amsterdam.
het weekend rondom de kinkerbuurt besteed.
ontbijt bij beans&b, ondergoed kopen bij hema, spullen sjouwen in the jam.
goed weekend dus.

na deze week keer ik terug naar mijn mooie nieuwe huis. met badkamer. boeken. cd-s. katten en echtgenoot.
geen commentaar verder.

ik ben enorm duizelig. en loop te wankelen.

vanavond ga ik creatief knutselen en frutselen en werken aan mijn pak. moeders trouwt in april en daarvoor wil ik een nieuw pak maken. wat ik nog nooit heb gedaan. dus een uitdaging erbij.

verder heb ik mijn oog laten vallen op super schattige heup-tassen. erg makkelijk voor in uitgaansleven, want geen tas bungelend over schouder of in hand. en dr past net genoeg in (mobiel en geld).

crea bea at last?