dinsdag, januari 31, 2006

skraal

de huid rond mijn neus en mond voelt enorm droog en gek aan.
ik word er nu wel een beetje moe van.

zaterdag was een geweldige en een kutdag.
het geweldige was heerlijk hangen in amsterdam
het kutte was racen naar een verjaardag.
lege telefoonbatterij (en telefoon vertoond kuren)
huis niet kunnen vinden.
rondjes rijden op zoek naar bekende auto's
of veel fietsen.

en uiteindelijk om half 12 thuis komen en ontdekken dat manlief óók niet op die verjaardag was. terwijl ik duidelijk had gezegd dat we elkaar daar zouden zien om 10 uur.
ik kan niet uitleggen hoe boos ik was. en ik weet dat ik weer eens mensen heb teleurgesteld.
damn die hele mobiele telefoon shit. je bent opeens zo afhankelijk van de batterij van je telefoon.

anyway.

verder ben ik veel ziekig de laatste tijd. vooral moe.
denk dat de 40urigewerkweek er een beetje te hard inhakt. vooral de stresszaken van de afgelopen twee weken schieten niet echt op. plus dan nog de enorme relatiecrisis (breek me de bek niet open).

anyway.

ik blijf anyway zeggen.... irritant.

maar goed. deze week wordt aardig druk. we zijn aan het werken aan onze setlist en dit moet allemaal helemaal tiptop zijn voor 3 maart. stresssssssss...