woensdag, januari 04, 2006

verhuizen

het huis staat vol met verhuisdozen. voor de rest is bijna alles gedaan. af en klaar.

nog een paar puntjes op de i.

en dan die verdomde dozen uitpakken. gisteren een dappere start gemaakt. heb nu de keuken helemaal ingedeeld. bij zo'n verhuizing kom je eropeens achter dat je toch meer hebt dan je dacht. zo hebben wij een compleet 8delig serviesset van wedgewood (don't ask) ongeveer 30 glazen en nog aardig wat soepkommen. dan krijg ik nog een compleet boerenbont servies van moeders (die dit trouw bewaart heeft voor mijn uitzet en nu ik een echt groot huis heb wil ze graag van die troep af) en is nog niet alles uitgepakt.

verder was er reden voor een vreugdedansje van mij. mijn lief had alle cd-s en dvd-s in de lades van de kast beneden gestopt (in lades.. ja u leest het goed. hij wil ook niet aan de open cd-kasten die ik heb voorgesteld). zijn gelukzalige glimlach was groots. het pastte.

tot ik nog een doos opentrok die volgestouwt was met nog meer cd-s.

lief geintroduceert aan system of a down (er zijn mensen die dit niet kennen). hij vondt het 'apart'... verder werd de cd harder gezet en keek lief bedenkelijker dan normaal.

vanavond gaat de uitpaktocht verder. ik probeer te beginnen aan de indeling van de kledingkasten. dit is ten slotte mijn terrein. och wat zal ik dansen van puur geluk als ik al mijn schoenen weer tegenkom in een verhuisdoos.