dinsdag, januari 12, 2010

HEAVY TRASH!

mijn lief en ik gaan sinds de komst van onze liefdesbaby niet zo vaak meer met zijn twee op stap. dat waren toch altijd wel leuke avondjes (in een zweterige nieuwe anita naar green hornet kijken, bandjes in madrid of barcelona bekijken) en gelukkig gaan we aankomende zondag oude tijden herleven. er zullen wel een boel bekenden zijn én alle collega's van mijn lief (we gaan eerst uit eten met hen en daarna naar de melkweg). maar we gaan niet naar een of andere sjeitbent. nee. we gaan naar heavy trash. waarvan het laatste album mij ontzettend blij maakt. (werk van daarvoor vond ik niet bijster venieuwend, maar het blijft Jon S. en die is als persoon dan wel weer interessant haha).

ik zal een voorzetje geven voor wie de nieuwe nog niet heeft gehoord. het is een erg leuke plaat. lekker kek zeggen wij moeders dan.



overigens hoop ik daar veel van u te zien. een beetje rock n roll doet een mens goed zeg ik u.

2 Comments:

Anonymous Pascal Summer said...

Ik kan niet zonder...

5:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat is veel? en wat is zien? maar als jullie een LP van sack-o-woes meenemen doe ik boter bij de vis + twee biertjes voor de gezelligheid. theunk

8:52 p.m.  

Een reactie posten

<< Home